● Накопичення стресу впливає на продуктивність співробітників
● Частина команди працює в Україні, частина – віддалено з-за кордону, і їм складно порозумітися
● Люди розʼєднані зі своїми рідними, важко це переживають, їм не до роботи
● Колеги не знають, як підтримати тих, хто отримав травматичний досвід або зазнав втрат
● У колективі загострюються конфлікти, які легко вирішувалися в мирний час
● Людям не вистачає розуміння, як поводитися з колегами або клієнтами – ветеранами та ВПО
Головним способом зменшити наслідки війни, збільшити стресостійкість та здатність розвʼязувати проблеми є посилення соціальних зв’язків.
На моїх лекціях ви дізнаєтеся про те, як підтримувати атмосферу конструктивної комунікації в колективі та про алгоритми взаємодії у складних випадках.
Антон Семенов, психотерапевт
лекції для компаній
Безкоштовна лекція: Як спілкуватися під час війни: алгоритми для складних ситуацій
Програма лекції
● Складності спілкування під час війни.● Вплив соціалізації на психологічний стан і здатність до одужання.● «Кишенькові посібники» як інструмент для людей без психологічної підготовки.● Алгоритми спілкування:– з тим, хто отримав травматичний досвід;– з тими, хто на відстані;– з тим, хто втратив близьку людину;– з дітьми;– серед військових;– з ветеранами.
Безкоштовна лекція:Комунікація з військовими та ветеранами
Програма лекції
1. Ключові тренди, які впливають на робочу комунікацію під час війни.
2. Повернення й адаптація ветеранів.
3. Профілактика конфліктів та суперечок у робочих колективах.
4. Алгоритм і правила спілкування з військовими та ветеранами в робочих обставинах.
Курс "Тактична комунікація для керівників"
Програма курсу
1. Базові правила спілкування під час війни.2. Системна втома і тривожність та способи їхнього подолання в колективі.3. Реінтеграція ветеранів в організацію.4. Як працювати разом з ветеранами та людьми, які отримали травматичний досвід: особливості контакту, щоденного спілкування та робочих взаємодій.5. Як підтримувати людей в колективі та надавати їм базову психологічну допомогу.
6. Складні випадки («вибух», «панічна атака»), алгоритми дій в цих випадках і профілактика конфліктів та складних випадків.
7. Клієнтський сервіс під час війни.
8. Професіоналізм під час війни: соціалізація і спеціалізація.
Реінтеграція ветеранів у організацію: особливості і рішення
Програма лекції
● Особливості ветеранів, про які варто знати тим, хто з ними працює.● Чутливі та безпечні теми для спілкування.● Як розмовляти: відновлення емоційного контакту та алгоритм спілкування.● Як домовлятися: складності соціального контракту і питання, які варто прояснити.● Як підтримувати: організація і допомога в адаптації.● Як розвиватися: емоційні та соціальні аспекти співпраці.
Заспокоїтися
Розуміння того, що відбувається, та знання, як з цим можна справлятися, знижують тривогу, рівень напруги та конфліктності у колективі
Адаптуватися
Щоб прийняти нову реальність, людям потрібно відокремити та осмислити зміни
Працювати
Команда дізнається, як зберегти продуктивність в умовах повномасштабної війни
Взаємодіяти
Слухачі отримають чіткі алгоритми роботи з колегами та клієнтами у складних ситуаціях воєнного часу
програми для компаній
Кастомізована програма
Якщо у вас є особливий запит, я розроблю програму з урахуванням потреб і специфіки вашої компанії.
Результатом спільної роботи може бути одна чи кілька лекцій, навчальний курс, кастомізований посібник для ваших співробітників або відеокурс.
Напишіть мені, і ми узгодимо тему, програму, час та вартість.
програми для компаній
Кастомізована програма
Якщо у вас є особливий запит, я розроблю програму з урахуванням потреб і специфіки вашої компанії.
Результатом спільної роботи може бути одна чи кілька лекцій, тренінг або посібник для ваших співробітників.
Напишіть мені, і ми узгодимо тему, час та вартість.
Vodafone Україна – соціально відповідальна компанія, яка наразі ретельно готується допомагати адаптації ветеранів, що повертаються до робочого життя.
Для рекрутерів компанії я провів курс "Рекрутинг ветеранів" – 4 онлайн-лекції тривалістю 1,5 години кожна, з зануренням у реальні проблеми та відповідями на поточні питання рекрутерів.
На основі досвіду та особливостей компанії також розробив посібник для рекрутерів з покроковою інструкцією.
про мене
Психотерапевт з 20-річним досвідом, тренер інструкторів ТрО ЗСУ та автор волонтерського проєкту з психологічної допомоги під час війни "Як ти, брате?"
На лекціях я ділюся узагальненим сучасним українським досвідом про те, як зберігати та відновлювати стосунки під час війни. А саме:
Про мене
Психотерапевт з 20-річним досвідом, тренер інструкторів ТрО ЗСУ та автор волонтерського проєкту з психологічної допомоги під час війни
На лекціях я ділюся узагальненим сучасним українським досвідом про те, як зберігати та відновлювати стосунки під час війни. А саме:
років працюю психотерапевтом
лекцій провів для корпоративних клієнтів
загальний тираж посібників проєкту "Як ти, брате?"
років працюю психотерапевтом
лекцій провів для корпоративних клієнтів
загальний тираж посібників проєкту "Як ти, брате?"
Співпрацював з: